Vi har utarbeidet en brukerveiledning som vil være til god hjelp i din daglige bruk av mobilbanken.
Lukk
Denne funksjonen er dessverre ikke tilgjengelig i mobilbanken for øyeblikket. Logg inn i nettbanken for å gjennomføre overføring til utlandet.
Trykk deg inn i menyen, nede til høyre i mobilbanken, velg "Betalinger" og "Faste betalinger"
Trykk på meny nederst til høyre i mobilbanken, velg "Betaling" og "Avtalegiro
Trykk deg inn i menyen, nede til høyre i mobilbanken, velg "Kontoer" og "Kontoer i andre banker". Legg til ønskede konter fra andre banker.
Trykk deg inn i menyen, nede til høyre i mobilbanken, velg "Hjelp og kundeservice" og "Kontakt oss".
Trykk deg inn i menyen, nede til høyre i mobilbanken, velg "Kort" og "Mine kort". Trykk på kortet du ønsker å sperre og "Sperre kort".
Trykk deg inn i menyen, nede til høyre i mobilbanken, velg "Kort" og "Mine kort". Trykk på kortet du ønsker å se PIN-koden til og "Se PIN-kode".
Dersom du ikke har BankID kan du logge inn med passord og engangskode du får på SMS.
Løsningen er kun for deg som ikke har eller kan få BankID.
Hvis du ønsker å se grunnlaget for din eFaktura, trykk på de tre prikkene til høyre for eFakturaen. Velg "Se detaljer".
Dersom eFaktura er tilknyttet en AvtaleGiro betales den automatisk.
Informasjon om opptjente renter, IBAN-nummer og lignende kan du finne ved å: