Kontakt oss
Privat | Bedrift | Offentlig| Eiendom | Asset Management | Presse | In English
Bank
Hverdager 9-16
Døgnåpne tjenester: Sperring av kort, passord og spørsmål om nettbank.
Chat med kundesenteret:
Hverdager 9-15.30.
Start en chat ved å klikke på Chat-ikonet nederst i høyre hjørne.
Forsikring
Kundesenter:
hverdager 8-19
lørdager 9-16
Chat med kundesenteret:
Hverdager 9-16
Start en chat ved å klikke på Chat-ikonet nederst i høyre hjørne.
Skadeoppgjør:
Hverdager 10-15
For hjelp til å melde om en skade eller sak.
Ved spørsmål om allerede innmeldt sak, kontakt oss via Mine Skadesaker. Her kan du sende meldinger eller ringe til din saksbehandler, som er tilgjengelig på telefon mellom kl. 10-15.
Sparing og pensjon
Hverdager 9-16
For hjelp til å melde om uførhet, uttak av alderspensjon, dødsfall, sak på Barneforsikring eller Kritisk sykdom, ring hverdager 09-15 eller send oss en sikker melding.
Chat med kundesenteret:
Hverdager 9-16
Start en chat ved å klikke på Chat-ikonet nederst i høyre hjørne.
Send oss en sikker melding
For deg som vil stille spørsmål, eller sende dokumentasjon og sensitive opplysninger.
For medlemmer av Akademikerne Pluss
Viktig å vite
Om personopplysninger i e-post
Når beskyttelsesverdige opplysninger skal utveksles med Storebrand, må disse sendes gjennom vår sikre e-post meldingstjeneste.
Fødselsnummer og andre sensitive personopplysninger skal ikke sendes i e-post, verken i e-postens emnefelt, tekstinnhold eller i eventuelle vedlegg.
Om hvorfor du ikke kan sende oss en vanlig e-post
E-post er i utgangspunktet ukryptert, som betyr at det kan være mulig for andre å lese innholdet. Enkelt forklart kan vi sammenlikne ukryptert e-post med å sende et postkort. Dersom du ikke ville ha sendt informasjonen slik, bør du heller ikke sende den i en ordinær e-post.
Generell kontaktinfo
Hovedkontor: Professor Kohts vei 9, Lysaker
Postadresse: Postboks 500, 1327 Lysaker
Organisasjonsnummer: NO 916 300 484
Innsynsforespørsler: Forespørsler om innsyn skal sendes skriftlig til kommunikasjonsavdelingen.
Hjelp oss å bli bedre
Mye kan løse seg ved å ta en telefon til oss. Hvis du er misfornøyd med kundebehandling, produkt eller lignende, kan vi raskest hjelpe deg om du kontakter oss på telefon eller chat.
Ønsker du å sende oss en skriftlig tilbakemelding på ting vi kan forbedre oss på, men som ikke gjelder en formell klage, kan du logge deg inn og sende oss en tilbakemelding.
Følg skadesaken din
- Når saken er registrert, kan du logge inn på 'Mine skadesaker' for å holde deg oppdatert.
- Der kan du også sende oss spørsmål og tilleggsopplysninger, og laste opp vedlegg.