Velg innlogging


Hvorfor velge Storebrand?

Vi er markedsleder på pensjon, og vår satsing på kundetilfredshet er den viktigste årsaken til dette. Høy kvalitet i veiledning, løsninger og leveranse skal kjennetegne Storebrand som pensjonsleverandør.

Hos oss kan du forvente:

  • tett oppfølging og rådgivning
  • gode digitale løsninger for virksomheten og de ansatte
  • kompetanse
  • konkurransedyktige betingelser

Best på kundeoppfølging

Som kunde skal du være trygg på at du er godt ivaretatt. Hos oss kan du forvente bærekraftig forvaltning, et dedikert kundeteam med ekspertise på offentlig tjenestepensjon, fremtidsrettede digitale løsninger for virksomheten og de ansatte, og tilpasset oppfølging av ansatte. 

Dedikert kundeteam

Som kunde hos oss får du et dedikert kundeteam med lang erfaring og solid kompetanse innenfor pensjon. Dette teamet er tilknyttet et tverrfaglig ressursteam med pensjonsfaglig, juridisk og forsikringsteknisk kompetanse. Kundene våre har også tilgang på et eget team med eksperter på kapitalforvaltning.

Årsplan med tett oppfølging

Vi tilbyr en årsplan som beskriver våre leveranser og aktiviteter sammen med deg som kunde. 

Veiledning og faglig oppdatering

Vi bistår både virksomheter og medlemmene med veiledning knyttet til pensjonsordningen.

Effektiv administrasjon av pensjonsordningen

Bedriftsportalen gjør det enkelt og effektivt å administrere kommunens pensjonsordning. Den gir oversikt over all informasjon knyttet til pensjonsordningen og kundeforholdet. 

I bedriftsportalen finner du:

  • oversikt over pensjonsordningen og medlemmene
  • medlemsadministrasjon
  • faktura og regnskap
  • avtaleinformasjon
  • fagoppdateringer og rapporter til analyseformål

Bransjens beste oppfølging av dine ansatte

Ved hjelp av gode digitale løsninger gjør vi pensjon enkelt for deg. Dette gjør vi gjennom: 

  • digitale løsninger som gir oversikt og kunnskap
  • e-læring
  • oppfølging gjennom møter
  • seminarer og webinarer
  • individuell veiledning