24SevenOffice

Storebrand og 24SevenOffice har inngått et samarbeid for å gjøre det enklere for deg som regnskapsfører eller bedriftsleder å etablere og administrere pensjon.

For deg som er regnskapsfører

Nå gjør vi det enklere for deg som regnskapsfører å opprette, administrere og tilpasse dine kunders pensjonsavtaler. Pensjonsavtalene fra Storebrand vil være sømløst integrert med lønnssystemet til 24SevenOffice.

Dette gir deg full oversikt, sparer både deg og dine kunder for tid og hjelper deg å gi dine kunder de beste økonomiske rådene.

For deg som er bedriftsleder

Med samarbeidet mellom Storebrand og 24SevenOffice blir det enklere å administrere både pensjon og lønn i din bedrift. Den sømløse integrasjonen mellom systemene sørger for at overføring av ansattinformasjon skjer raskt og enkelt, noe som gjør prosessen med å sette opp og administrere pensjonsavtaler både smidig og effektiv.

Denne løsningen gir deg tilgang til en helhetlig plattform som forenkler administrasjonen av pensjon, samtidig som du kan tilby dine ansatte en verdifull bedriftsfordel.

Enkel håndtering av pensjonsavtaler

  • Samlet oversikt
  • Dokumenttilgang
  • Enkel analyse

Fordeler med pensjon fra Storebrand

  • Enkel administrasjon
  • Tilpassende løsninger
  • Sømløs integrasjon

Om 24SevenOffice

Smarte og fleksible forretningsløsninger for deg som jobber med regnskap, økonomi og administrasjon. 

24SevenOffice er et forretnings- og regnskapssystem som løser utfordringene til regnskapsbyråer, mellomstore bedrifter og konsern.