Velg innlogging
Lukk
Viktig melding til våre bankkunder
Vi har for tiden tekniske problemer med vår nettbank. Vennligst bruk vår mobilbank eller prøv igjen senere.
Viktig melding til våre bankkunder
Vi har for tiden tekniske problemer med vår nett- og mobilbank. Vennligst prøv igjen senere.
Påloggingsproblemer
Vi har for tiden problemer med pålogging til våre systemer. Du kan benytte mobilbanken eller logge inn direkte på nettbanken
Klagebehandling i Storebrand:
-
Du som klager skal alltid motta tilbakemelding senest fem dager etter at vi har mottatt klagen. I tilbakemeldingen får du informasjon om forventet behandlingstid og kontaktperson.
-
Klagene skal besvares skriftlig innen 15 dager og svaret skal omfatte alle spørsmål du som kunde har reist. I de tilfellene vi ikke klarer å overholde forventet behandlingstid, vil du få skriftlig begrunnelse på hvorfor, og når vi forventer å kunne behandle saken din ferdig.
-
Vi behandler alle klager grundig ved å undersøke relevant informasjon før vi gjør en helhetlig vurdering av saken. I vurderingen identifiserer vi også eventuelle interessekonflikter og gjennomfører tiltak for å unngå eller begrense disse.
-
Hvis du ikke får fullt medhold i klagen din, gir vi deg en skriftlig begrunnelse. Du får også informasjon om muligheten til å stille spørsmål eller klage på avgjørelsen til oss. I tillegg informerer vi om klagemuligheten til Finansklagenemnda og til tilsynsmyndigheter.
Vi skal kommunisere i et vennlig, klart og tydelig språk i tråd med Storebrands språkløfte.
Å lære av kundeklager er viktig for oss. Vi analyserer informasjonen som er mottatt i klagene for å avdekke om klagene skyldes systematiske eller grunnleggende problemer.
Fant du det du lette etter?
Likte du det du fant?
Skriv gjerne en setning eller to om hva du synes om denne siden. Ikke oppgi personlig informasjon.
Vi svarer ikke på tilbakemeldinger, men bruker dem til å forbedre nettstedet. For andre henvendelser, se kontaktsiden.
Takk for hjelpen!