StorebrandID
Hvis du ikke har og ikke kan få BankID, kan StorebrandID gi deg tilgang til noen begrensede tjenester. Nedenfor ser du hvordan du kan bestille StorebrandID.
In English: If BankID is not an option for you, please use StorebrandID to log in and access a limited range of services. Below you find instructions for how to get your StorebrandID.
Slik bestiller du StorebrandID
- Klikk «Logg inn»
- Velg «Logg inn for privatkunder».
- Klikk «Vis flere innloggingsmetoder».
- Velg «StorebrandID».
- Klikk «Opprett StorebrandID».
- Velg et passord og bekreft din e-postadresse og ditt mobilnummer.
- Bekreft identiteten din ved å laste opp et bilde av at du holder opp bildesiden i passet ditt ved siden av ansiktet ditt. Kvaliteten på bildet må være så god at vi kan lese hva som står i passet.
- Når du har fullført registreringen sjekker vi det du har lastet opp. Du får bekreftelse på e-post når alt er klart for innlogging, vanligvis innen 1-2 arbeidsdager.
Request a StorebrandID
- Click on «Logg inn».
- Choose «Logg inn for privatkunder».
- Click on «Show more alternatives».
- Choose «StorebrandID».
- Click on "Register".
- Go through the registration process, where you pick a password and confirm your e-mail address and a mobile phone number.
- Prove your identity by uploading a photo where we can see you holding up a valid photo ID (usually your passport). We must be able to read the writing on the photo ID.
- When you complete the registration, we will verify your information and provide you with access. You will receive an e-mail when you can log in. Expect to wait 1-2 business days.